­
  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
    • Cursuri
    • Mentorat
  • Parteneri & Colaboratori
  • CALENDAR CURSURI
  • Blog
  • Cronica de achiziții
    • Iulie 2020
  • Contact

office@procurementdata.ro

0766437336

Menu

  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
    • Cursuri
    • Mentorat
  • Parteneri & Colaboratori
  • CALENDAR CURSURI
  • Blog
  • Cronica de achiziții
    • Iulie 2020
  • Contact

CUM GESTIONEZ RELATIA CU FURNIZORII PE TIMP DE CRIZA?

CategoriesBlog

Simona Stanescu

May 13, 2020

10

Sunt sigura ca pentru orice buyer aceste vremuri pline de neprevazut reprezinta o provocare in ceea ce priveste relatia cu furnizorii.

Si pentru ca aveti multa treaba o sa trec direct la subiect si o sa impartasesc cu voi ceea ce eu cred ca ar trebui facut si va invit si pe voi sa incercati. Parerea mea este ca sunt doi pasi foarte importanti, chiar critici cu care ar fi foarte bine sa incepeti si anume:

Clasifica furnizorii pe trei categorii in functie de importanta lor  pentru business-ul pe care il gestionezi sau pentru compania in care esti buyer: organizeaza intalniri (online daca nu se poate altfel) cu acestia pentru a pastra un nivel bun de comunicare. Aceasta clasificare te va ajuta la prioritizarea persoanelor cu care vorbesti si cat de des trebuie sa mentii comunicarea cu ei. Cu mii de furnizori in lantul tau de aprovizionare, cu siguranta nu vei putea sa te vezi cu toti, dar cu cei mai importanti ar trebui. De aceea este esential sa ai o clasificare, de exemplu furnizori agreati, furnizori potentiali, furnizori diversi. Evident, poti avea multe alte variante de clasificare. Este important sa pastrezi legatura telefonica, fizica sau online cu furnizorii agreati si cu cei potentiali pe nivelul de importanta,  iar cu restul ar trebui sa comunici macar prin e-mail. Fiti prezenti!

Comunicarea efectiva cu furnizorii: probabil ca o sa spuneti ca este destul de greu sa comunicati efectiv cu acestia daca nu aveti pentru moment nimic in derulare cu ei si nici macar nu stiti ce va aduce pentru ei viitorul apropriat din partea companiei voastre. Tocmai aici doream sa ajung. Crearea unei relatii presupune prezenta. Nu trebuie neaparat sa am o treaba precisa cu tine. Imi doresc doar sa stii ca exist pentru tine ca si cumparator si am apreciat relatia de business pe care am avut-o sau o am. Vreau sa-ti arat care este importanta afacerii tale, a produselor/serviciilor pentru mine. Obiectivul  acestei conversatii este sa-ti demonstrezi aprecierea in aceste perioade si sa subliniezi statornicia necesara si de la ei in acelasi timp. Reiterați parteneriatul pe care il aveti impreuna si valoarea mentinerii acestui parteneriat in anii urmatori (cu mult peste acest petec in timp). Important este  sa inteleaga ca atat timp cat vor performa asa cum v-au obisnuit veti ramane un partener bun pentru ei.

Succes si spor la comunicare!

Related Post

SEPTEMBER 2, 2021

EXTERNALIZAREA DE SERVICII...

Ai auzit si te-ai si gandit si tu la externalizarea unui anumit tip de servicii din...

00

AUGUST 19, 2020

COST OPTIMIZATION & COST...

Realizarea unei reduceri consistente si durabile a costurilor in departamentul de...

10

MAY 26, 2020

CUM NEGOCIEZ O REDUCERE DE...

Aceste intrebari sunt de obicei prezente foarte des in mintea unui buyer. Ce putem insa...

10

MAY 18, 2020

3 ASPECTE CRITICE  PE CARE...

In aceasta perioada in care planurile pe termen mediu sau lung sunt aproape imposibil de...

10

APRIL 10, 2020

3 SOLUTII PRACTICE PENTRU...

Stiu ca acum esti pur si simplu asaltat de  tot felul de informatii pe internet, pe mail...

30

APRIL 2, 2020

KAIZEN, KAIKAKU si GAMBATTE...

Kaikaku si Kaizen sunt „concepte in filozofia productiei japoneze care se raporteaza...

40

Lasa un comentariu Cancel Reply

Recent Posts

  • EXTERNALIZAREA DE SERVICII SAU OUTSOURCING
  • COST OPTIMIZATION & COST REDUCTION
  • CUM NEGOCIEZ O REDUCERE DE PRET SAU  CONDITII CONTRACTUALE FAVORABILE?

Archives

  • September 2021
  • August 2020
  • May 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • January 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • July 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • March 2018
  • February 2018
  • January 2018

Recent Comments

  • Mihai on GESTIONAREA FURNIZORILOR SI SINDROMUL BROASTEI FIERTE
  • Simona Stanescu on Bungee Jumping, spiritul de turma si buyer-ul
  • Robert Hutanu on Bungee Jumping, spiritul de turma si buyer-ul
  • Kasper Cristian on GESTIONAREA FURNIZORILOR SI SINDROMUL BROASTEI FIERTE

© 2018 Procurement Data, All Rights Reserved.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT