3 SOLUTII PRACTICE PENTRU PROCUREMENT IN SITUATII DE CRIZA
Stiu ca acum esti pur si simplu asaltat de tot felul de informatii pe internet, pe mail sau chiar pe facebook si toata lumea incearca sa-ti vanda ceva sau sa vina cu fel si fel de opinii asupra multor subiecte. Eu cred ca acum ne batem de fapt pe timpul clientilor, al furnizorilor, al cresterii business-ului.
Tocmai de aceea as vrea sa-ti dau 3 solutii rapide pe care le poti aplica acum penru a obtine rezultate cat mai repede in departamentul de achizitii:
1.Tine stocurile cat mai jos: nu te aglomera de comenzi pentru ca asta inseamna bani cash care acum sunt extrem de importanti. Plus ca exista riscul sa cumperi mai scump decat credeai. Este mult mai util pentru tine sa cumperi exact ce ai nevoie si exact cat ai nevoie atunci cand ai nevoie.
2. Stabileste termene de plata cat mai scurte: ai grija sa rulezi cat mai repede atat marfa cat si banii cash. Este momentul sa renegociezi cu furnizorii tai termenele de plata scurte in asa fel incat sa va puteti misca cat mai repede si unii si altii.
3. Foloseste cu precadere furnizorii cu experienta dovedita: nu te grabi sa achizitionezi de la furnizori noi, potentiali, pe care nu i-ai verificat pana acum, oricat de tentanta ar parea achizitia de la ei la prima vedere. O achizitie ratata acum te poate costa bani multi. Mergi pe variante cunoscute pentru a elimina ariscuri inutile. Plus ca aceasta abordare iti va consolida si relatiile existente ceea ce va conta si pe termen lung.
Si este foarte important sa te gandesti ca acum exista oportunitati excelente de crestere pentru ca toata lumea cauta sa reseteze business-urile. Ai loc de creativitate cat doresti, eu asa cred:)
Succes si spor la treaba!
Lasa un comentariu