EXPERIENTA
Cu o experienta de peste 20 ani in achizitii in sistemul privat in companii multinationale si locale, leaderi de piata in telecomunicatii, financiar-bancar, constructii, Simona Stanescu a derulat și coordonat proiecte de achizitii in domeniile: vanzari, administrativ, resurse umane, juridic,marketing si comunicare, relatii cu clientii, global sourcing, servicii de consultanta (financiara, juridica si economica), logistica (supply chain), evenimente, financiar, public relations, travel & accommodation, debt collection, IT si security, outsourcing (call center, resurse umane, administrativ).
IMPLICARE
PLANIFICARE
vanzari
administrativ
resurse umane
juridic
marketing si comunicare
relatii cu clientii
servicii de consultanta (financiara, juridica si economica)
logistica (supply chain)
evenimente
financiar
public relations
travel & accommodation
debt collection
IT si security
outsourcing (call center, resurse umane,administrativ)
PROCUREMENT DATA
Ca si companie de training si consultanta, are misiunea de a crea profesionisti in domeniul achizitiilor din mediul privat din Romania, care sa se bazeze pe abordarea strategica de dezvoltare a achizitiilor.
Ideea principala a misiunii pe care ne-am asumat-o este aceea de a oferi o baza solida de cunostinte practice, cuprinzatoare si usor accesibile pentru profesionistii din lantul de achizitii si aprovizionare, ca in final acestia sa poata adauga valoare reala, cuantificabila in organizatia in care isi desfasoara activitatea si sa simta ca au succes in plan profesional.
Ca sa ajungem aici este nevoie de dezvoltarea unor competente sau a unor atitudini specifice ce tin de strategie, procese si abilitatea concreta de implementare. Ne propunem ca serviciile noastre sa va conduca pe drumul potrivit astfel incat sa va atingeti obiectivele.
Toti ne dorim rezultate concrete, mai ales atunci cand transformarile organizationale sunt atat de complexe si de rapide ca in ziua de astazi. Pentru a le obtine avem nevoie in permanenta sa exploram, sa invatam, sa folosim experiente. Asadar, te invitam sa o facem impreuna!
In acelasi timp ne dorim sa ne asiguram ca voi veti implementa cele mai bune practici din achizitii in organizația voastra si transformati conceptia ca departamentul de achizitii este un centru de cost in una in care acest departament devine un centru de profit in organizatie. Nu o spunem la nivel declarativ, ci este pur si simplu filosofia noastra de business.
Ne dorim formarea unei retele de adevarati profesionisti in domeniul achizitiilor, care sa faca diferenta acolo unde lucreaza. Ne mai dorim ca cei care au deja experienta in activitatea de buyeri sa gaseasca raspunsurile la dilemele pe care le au in activitatea de zi cu zi sau sa beneficieze de sfaturi practice in cariera pe care le vor gasi pe blogul nostru sau la evenimentele pe care le organizam.
Ceea ce ne-am propus sa facem este sa impartasim experiente, sa castigam cunostinte noi in domeniu, sa aplicam cele mai noi strategii si tehnici in ceea ce inseamna,” procurement”, “purchasing” pentru a arata valoarea acestei profesii, pentru a schimba mentalitati si pentru a dovedi ca se poate performa cu usurinta si se poate munci zi de zi cu bucurie. Cu bucuria inovarii, cu bucuria simpla a lucrului bine facut, cu bucuria implinirii in profesie.