Simona crede ca acolo unde exista perseverenta, pasiune si autenticitate totul este posibil. Ea se ghideaza dupa spusele lui Havel: „Ezitand, nu poti castiga nicio batalie.”
A coordonat si planificat proiecte de licitatie in achizitii in domeniul privat  pentru toate tipurile de produse si servicii necesare desfasurarii activitatii in ariile mentionate mai jos, gestionand in cadrul departamentului de achizitii procese de selectie a furnizorilor la nivel national si international, la nivel de purchasing, global sourcing, procurement.

EXPERIENTA

Cu o experienta de peste 20 ani in achizitii in sistemul privat in companii multinationale si locale, leaderi de piata in telecomunicatii, financiar-bancar, constructii, Simona Stanescu a derulat și coordonat proiecte de achizitii in domeniile: vanzari, administrativ, resurse umane, juridic,marketing si comunicare, relatii cu clientii, global sourcing, servicii de consultanta (financiara, juridica si economica), logistica (supply chain), evenimente, financiar, public relations, travel & accommodation, debt collection, IT si security, outsourcing (call center, resurse umane, administrativ).

IMPLICARE

A fost implicata in proiecte foarte ambitioase, unice in Romania prin complexitate si dimensiune, a participat la proiecte de rebranding si expansiune precum si la start-up-uri care i-au oferit posibilitatea acumularii unui capital urias de expertiza in domeniu.

PLANIFICARE

A redefinit, optimizat si imbunatatit procesele si procedurile de achizitii din diferite companii, fiind un real suport in implementarea procedurilor si a programelor de eficientizare a costurilor in linie cu strategia de achizitii proprie companiei, cu scopul de a maximiza profitul.
  • vanzari

  • administrativ

  • resurse umane

  • juridic

  • marketing si comunicare

  • relatii cu clientii

  • servicii de consultanta (financiara, juridica si economica)

  • logistica (supply chain)

  • evenimente

  • financiar

  • public relations

  • travel & accommodation

  • debt collection

  • IT si security

  • outsourcing (call center, resurse umane,administrativ)

PROCUREMENT DATA

Ca si companie de training si consultanta, are misiunea de a crea profesionisti in domeniul achizitiilor din mediul privat din Romania, care sa se bazeze pe  abordarea strategica de dezvoltare a achizitiilor.

Ideea principala a misiunii pe care ne-am asumat-o este aceea de a oferi o baza solida de cunostinte practice, cuprinzatoare si usor accesibile pentru profesionistii din lantul de achizitii si aprovizionare, ca in final acestia sa poata adauga valoare reala, cuantificabila in organizatia in care isi desfasoara activitatea si sa simta ca au succes in plan profesional.

Ca sa ajungem aici este nevoie de dezvoltarea unor competente sau a unor atitudini specifice ce tin de strategie, procese si abilitatea concreta de implementare. Ne propunem ca serviciile noastre sa va conduca pe drumul potrivit astfel incat sa va atingeti obiectivele.

Toti ne dorim rezultate concrete, mai ales atunci cand transformarile organizationale sunt atat de complexe si de rapide ca in ziua de astazi. Pentru a le obtine avem nevoie in permanenta sa exploram, sa invatam, sa folosim experiente. Asadar, te invitam sa o facem impreuna!

In acelasi timp ne dorim sa ne asiguram ca voi veti implementa cele mai bune practici din achizitii in organizația voastra si transformati conceptia ca departamentul de achizitii  este un centru de cost in una in care acest departament devine un centru de profit in organizatie. Nu o spunem la nivel declarativ, ci este pur si simplu filosofia noastra de business.

Ne dorim formarea unei retele de adevarati profesionisti in domeniul achizitiilor, care sa faca diferenta acolo unde lucreaza. Ne mai dorim ca cei care au deja experienta in activitatea de buyeri sa gaseasca raspunsurile la dilemele pe care le au in activitatea de zi cu zi sau sa beneficieze de sfaturi practice in cariera pe care le vor gasi  pe blogul nostru sau la evenimentele pe care le organizam.

Ceea ce ne-am propus sa facem este sa impartasim experiente, sa castigam cunostinte noi in domeniu, sa aplicam cele mai noi strategii si tehnici in ceea ce inseamna,” procurement”, “purchasing”  pentru a arata valoarea acestei  profesii, pentru a schimba mentalitati si pentru a dovedi ca se poate performa cu usurinta si se poate munci zi de zi cu bucurie. Cu bucuria inovarii, cu bucuria simpla a lucrului bine facut, cu bucuria implinirii in profesie.

Afla mai multe informatii. Hai sa vorbim!