­
  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
    • Cursuri
    • Mentorat
  • Parteneri & Colaboratori
  • CALENDAR CURSURI
  • Blog
  • Cronica de achiziții
    • Iulie 2020
  • Contact

office@procurementdata.ro

0766437336

Menu

  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
    • Cursuri
    • Mentorat
  • Parteneri & Colaboratori
  • CALENDAR CURSURI
  • Blog
  • Cronica de achiziții
    • Iulie 2020
  • Contact

Partea a doua – 10 OBICEIURI BUNE PENTRU UN BUYER PROFESIONIST

CategoriesBlog

Simona Stanescu

February 26, 2020

00

Iata ca a venit si momentul pentru  urmatoarele cinci obiceiuri bune pentru un buyer profesionist  si pentru a-mi tine promisiunea facuta catre tine:)

Te invit sa le citesti si pe acestea si sa incerci sa le aplici in activitatea de zi cu zi. Te asigur ca iti vor face viata profesionala mai usoara.

Sa incepem cu numarul 6:

6. NEGOCIEREA CONTRACTULUI

Esti bun la negocieri?  Daca nu ai foarte bine dezvoltata aceasta abilitate ar fi bine sa faci un curs unde vei putea exersa in roll-play-uri cum sa negociezi. Incearca sa-ti insotesti colegii mai experimentati la negocierile conduse de ei pentru a putea sa-ti imbunatatesti propriul stil. Va trebui să negociezi un contract fara a compromite calitatea,  dar nici cantitatea achizitiei. In plus, un contract  bine negociat ofera companiei tale  avantajul in fata propriei concurente din piata prin  economiile pe care le vei face cu achizitiile de care te ocupi.

7. COLABORAREA CU FURNIZORII

In calitate de buyer esti responsabil si pentru un flux de achizitii constant. Este bine sa ai un  raport de colaborare cu furnizorii astfel incat livrarea produselor sa fie intotdeauna lina. Daca stilul tau de lucru este unul individualist ar trebui sa faci o schimbare pentru ca procesul de achizitie trebuie sa fie unul de tipul win-win.

8. COLABORAREA „INHOUSE”

Inceearca sa stabilesti un bun raport de colaborare  in interiorul companiei tale. Clientul intern sau beneficiarul intern, cum vrei tu sa il numesti, este prima ta prioritate. Ca sa poti intelege ce  si cum ai de facut cu furnizorii trebuie sa te asiguri ca ai inteles exact ce se asteapta de la tine in interiorul companiei. Asadar, a castiga increderea clientului intern este o preocupare importanta pe care o vei avea in mod constant. Cu cat vei fi  pregatit mai bine din interior, cu atat vei putea achizitiona mai  eficient si vei avea mai clar in minte cum sa-ti abordezi furnizorii.

9. FOLLOW UP

Ai semnat contractul sau ai lansat comanda, dar treaba ta  nu s-a terminat aici. Dupa semnarea contractului, va trebui sa fii atent la furnizori daca indeplinesc conditiile convenite. Trebuie sa dai dovada de diplomatie. Mentinerea contractului la standardele initiale inseamna follow up permanent. In acelasi timp daca urmarirea contractului si implicit a performantei furnizorului este constanta vei putea actiona mai rapid si mai eficient in cazul in care va fi nevoie  de ajustarea clauzelor conform conditiilor de piata predominante, daca acestea se schimba, iar serviciile contractate vor indeplini permanent cerintele business-ului la cel mai bun nivel.

10. COMUNICAREA PERMANENTA CU FURNIZORII

Este important sa le comunici furnizorilor ce anume nu functioneaza conform asteptarilor tale si stiu ca faci acest lucru pentru ca toti suntem tentati sa ridicam „red flag” atunci cand ceva nu merge tocmai struna. Dar, te rog, sa comunici furnizorului si atunci cand performeaza la standardul cerut. Si tu esti mai motivat atunci cand cineva  apreciaza munca ta si spune acest lucru cu voce tare, nu-i asa?

Sper ca am reusit sa-ti dau cateva informatii care sa te ajute sa fii un buyer profesionist. Ceea ce trebuie sa tii cont este ca, in orice moment, ar trebui sa fii intreprinzator si pasionat de ceea ce faci.

Spor la treaba!

 

Related Post

SEPTEMBER 2, 2021

EXTERNALIZAREA DE SERVICII...

Ai auzit si te-ai si gandit si tu la externalizarea unui anumit tip de servicii din...

00

AUGUST 19, 2020

COST OPTIMIZATION & COST...

Realizarea unei reduceri consistente si durabile a costurilor in departamentul de...

10

MAY 26, 2020

CUM NEGOCIEZ O REDUCERE DE...

Aceste intrebari sunt de obicei prezente foarte des in mintea unui buyer. Ce putem insa...

10

MAY 18, 2020

3 ASPECTE CRITICE  PE CARE...

In aceasta perioada in care planurile pe termen mediu sau lung sunt aproape imposibil de...

10

MAY 13, 2020

CUM GESTIONEZ RELATIA CU...

Sunt sigura ca pentru orice buyer aceste vremuri pline de neprevazut reprezinta o...

10

APRIL 10, 2020

3 SOLUTII PRACTICE PENTRU...

Stiu ca acum esti pur si simplu asaltat de  tot felul de informatii pe internet, pe mail...

30

Lasa un comentariu Cancel Reply

Recent Posts

  • EXTERNALIZAREA DE SERVICII SAU OUTSOURCING
  • COST OPTIMIZATION & COST REDUCTION
  • CUM NEGOCIEZ O REDUCERE DE PRET SAU  CONDITII CONTRACTUALE FAVORABILE?

Archives

  • September 2021
  • August 2020
  • May 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • January 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • July 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • March 2018
  • February 2018
  • January 2018

Recent Comments

  • Mihai on GESTIONAREA FURNIZORILOR SI SINDROMUL BROASTEI FIERTE
  • Simona Stanescu on Bungee Jumping, spiritul de turma si buyer-ul
  • Robert Hutanu on Bungee Jumping, spiritul de turma si buyer-ul
  • Kasper Cristian on GESTIONAREA FURNIZORILOR SI SINDROMUL BROASTEI FIERTE

© 2018 Procurement Data, All Rights Reserved.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT