Negocierea Strategica in Achizitii

Obiective

  • Gestionarea eficienta a procesului de negociere (obiective, surse de putere)
  • Intelegerea premiselor negocierii  cu furnizorii
  • Stabilirea limitelor corecte de negociere si identificarea riscurilor  si oportunitatilor tinand cont de propriile interese in negociere. Setarea cadrului negocierii in functie de propriile obiective.
  • Analiza puterii de negociere a buyer-ului bazata pe intelegerea importantei pentru organizatie a produsului sau serviciului pe care urmeaza sa il achizitioneze.
  • Abilitatea buyerului de a constientiza puterea lui si a propriei organizatii in raport cu cea a furnizorilor
  • Imbunatatirea abilitatilor de negociere prin utilizarea anumitor aspecte ale limbajului non-verbal prin clarificarea ideii de mit si adevar in comunicare
  • Utilizarea cu succes a strategiilor de negociere si impactul lor, avantaje si dezavantaje ale aplicarii diverselor strategii
  • Imbunatatirea propriului stil de negociere
  • Intelegerea si adaptarea stilului personal  de negociere la diferite alte stiluri de negociere ce provin din culturi diferite
  • Cresterea gradului de eficienta in negociere si a increderii de sine
  • Cum sa neutralizezi avantajele pietei, avantajele produselor si serviciilor vanzatorilor.
  • Obtinerea abilitatilor necesare pentru a nega avantajul vanzatorilor care, de obicei, au multe training-uri de vanzare in spate.
  • Imbunatatirea relatiei cu clientul intern printr-o pregatire eficienta a colaborarii cu acesta si implicarea ta din timp in procesul de achizitie.
  • Cum sa utilizezi timpul in avantajul tau impiedicand furnizorii sa utilizeze termenele limita impotriva ta.
  • Cum sa reduci avantajele oferite de furnizorii unici sau exclusivi
  • Cum sa te mobilizezi la maxim in negocierile cu furnizorii pentru a-ti creste eficienta.

Online 13-14 ianuarie 2025

thumbnail

Agenda

  • Negocierea in achizitii – gestionarea procesului; stabilirea obiectivelor de negociere; sursele de putere
  • Planificarea si pregatirea negocierii
  • Rolul buyerului si al celorlalti participanti in negociere
  • Strategii si tactici de negociere; cum si cand se aplica diferite strategii de negociere in achizitii
  • Roll –play si studii de caz
  • Ce este negociabil si cum ajungem de la nu la da cu minim de efort si timp
  • Gestionarea eficienta a diverselor variabile ale negocierii in achizitii
  • Diferite strategii de negociere in functie de produse, servicii si furnizori
  • Utilizarea negocierii in procesul de licitatie pentru a obtine maxim din procesul respectiv
  • BATNA si alti factori importanti in negociere respectand atat furnizorul cat si obiectivele strategice ale companiei in care lucreaza
  • Aplicarea de variate tehnici si strategii de negociere cu scopul de a derula in mod eficient procesele de selectie si gestionare a furnizorilor parcurgand intregul ciclu de la identificarea nevoii clientului intern  pana la semnarea contractului cu furnizorul
  • Construiasca, gestionarea si mentinerea cu furnizorii a unor relatii de colaborare cu scopul de a obtine si de a aduce valoare adaugata propriei organizatii
  • Care sunt metodele potrivite atunci cand competitia nu este cea mai buna solutie
  • Recunoasterea si  adaptarea la orice stil de negociere intalnit cu scopul de a obtine rezultatul dorit.
  • Limbajul non verbal – cat este mit sau cat este realitate?

 

Pentru informatii suplimentare, clarificari si inscriere:

email: office@procurementdata.ro

tel: 0766.437336