- Gestionarea eficienta a procesului de negociere (obiective, surse de putere)
- Intelegerea premiselor negocierii cu furnizorii
- Stabilirea limitelor corecte de negociere si identificarea riscurilor si oportunitatilor tinand cont de propriile interese in negociere. Setarea cadrului negocierii in functie de propriile obiective.
- Analiza puterii de negociere a buyer-ului bazata pe intelegerea importantei pentru organizatie a produsului sau serviciului pe care urmeaza sa il achizitioneze.
- Abilitatea buyerului de a constientiza puterea lui si a propriei organizatii in raport cu cea a furnizorilor
- Imbunatatirea abilitatilor de negociere prin utilizarea anumitor aspecte ale limbajului non-verbal prin clarificarea ideii de mit si adevar in comunicare
- Utilizarea cu succes a strategiilor de negociere si impactul lor, avantaje si dezavantaje ale aplicarii diverselor strategii
- Imbunatatirea propriului stil de negociere
- Intelegerea si adaptarea stilului personal de negociere la diferite alte stiluri de negociere ce provin din culturi diferite
- Cresterea gradului de eficienta in negociere si a increderii de sine
- Cum sa neutralizezi avantajele pietei, avantajele produselor si serviciilor vanzatorilor.
- Obtinerea abilitatilor necesare pentru a nega avantajul vanzatorilor care, de obicei, au multe training-uri de vanzare in spate.
- Imbunatatirea relatiei cu clientul intern printr-o pregatire eficienta a colaborarii cu acesta si implicarea ta din timp in procesul de achizitie.
- Cum sa utilizezi timpul in avantajul tau impiedicand furnizorii sa utilizeze termenele limita impotriva ta.
- Cum sa reduci avantajele oferite de furnizorii unici sau exclusivi
- Cum sa te mobilizezi la maxim in negocierile cu furnizorii pentru a-ti creste eficienta.