Achizitii in mediul privat

Workshop

Achizițiile au devenit o parte integranta a performantei corporative si atrag o atentie sporita din partea conducerii companiei.

Astfel, una din cele cele mai importante provocari cu care se confrunta departamentele de achizitii  in urmatorii  ani, o reprezinta asigurarea comunicarii eficiente intre departamente la nivelul intregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care sa genereze un real profit prin activitatea lor.

Va oferim un curs complex, interactiv pentru intelegerea unor notiuni si procese in achizitii, pentru cresterea abilitatii de negociere precum si pentru eficienta gestionarii costurilor.

Iti propunem ca in doua zile sa inveti tehnici, procese in achizitii, sa inveti sa folosesti anumite instrumente de evaluare a ofertelor  furnizorilor, a performantelor lor, masurandu-le obiectiv si transparent in asa fel incat sa nu ramai dependent de unul sau de altul lasand banii companiei sa se scurga fara un control riguros.

Ai facut deseori eforturi sa intelegi ca si buyer de ce vine mereu dinspre departamentul financiar o presiune pe costuri, preturi, discount-uri?  De ce trebuie uneori sa schimbi clauzele contractuale? La intrebarile tale ti s-a raspuns destul de sec si de cele mai multe ori ai auzit ca asta este acum politica companiei, ca indicatorii care se raporteaza trebuie sa arate intr-un anumit fel, ca bugetul este afectat in nu stiu care alt fel si tot asa.

Ne-am gandit ca Adrian Veselu cu o experienta de peste 25 de ani acumulata in financiar cu o mare experienta in dezvoltarea si sustinerea de programe de training financiar este cel mai potrivit sa explice si sa te invete mecanismele de cost ale unei companii, sa ajute la descifrarea indicatorilor financiari si ce anume este exact in spatele lor pentru a-ti usura intelegerea rolului de buyer atunci cand vin diverse cerinte din zona financiara. Avand aceste notiuni clarificate, ca si buyer, vei face un cost management mai bun, vei atinge mult mai usor obiectivele financiare ale departamentului si implicit ale companiei.

In a doua zi de curs vei invata cum sa negociezi ca sa ai rezultate masurabile in reducerea costurilor si cum vei putea sa te ajuti de limbajul non verbal in relatiile cu cei cu care interactionezi zilnic in activitatea ta profesionala.

Vei avea doua zile in care pe langa imbunatatirea abilitatilor de buyer vei acumula cunostinte financiare si vei avea o imagine completa despre ceea ce inseamna buyer-negociere-costuri-economii, indicatori financiari, politici de companie si implementari de procese.