Communication Process in Procurement
Workshop
“Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine.” – Pitagora
De Ce?
Deoarece problemele de comunicare nu s-au terminat odata cu descoperirea lui Champollion!
Pentru Ce?
- Pentru ca sunt sigura ca si tu ai avut macar o data in viata senzatia ca vorbesti si nu te asculta nimeni.
- Pentru ca sigur si tu ai avut impresia ca te exprimi foarte clar, insa in realitate nimeni nu te inelegea. Frustrare, nu?
- Pentru ca furnizorii fac ce stiu ei mai bine, nu-i asa? si pare ca tu vorbesti uneori la pereti.
- Adaugam la acestea nemultumirea clientului intern fata de timpul de livrare sau calitatea produselor achizitionate.
- Ca sa nu mai vorbim de faptul ca steakholder-ii vor mereu si mereu mai multe economii, iar tu nu gasesti cea mai potrivita modalitate de a le explica situatia din piata.
Ce afli?
- De ce este esentiala comunicarea eficienta
- Cum arata comunicarea inadecvata?
- Cum iti definesti punctele forte si cum identifici domeniile pe care ai nevoie sa le dezvolti
- Cum iti definesti propriul stil de comunicare ca buyer
- Cum “citesti” audienta (clientul intern sau partenerul de negociere)
…in plus …….
mai ai si alte lucruri de aflat, insa cred ca cel mai bine este sa le discutam fata in fata.
Asa ca….. ce ne ramane de facut?
Tie, sa-mi scrii aici: office@procurementdata.ro
sau sa ne auzim la: 0766.437336
sau…sa mergi la sectiunea calendar cursuri de pe acest site si sa te inscrii direct.
Mie, sa te astept la sala de curs unde sa descifram….hieroglifele… mai ceva ca domnul de mai sus 🙂
P.S. O sa gasesti intr-unul din articolele mele de pe blog – “CUM ALEG FURNIZORII CARORA LE TRIMIT CEREREA DE OFERTA SAU INVITATIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE” – punctul meu de vedere despre ceea ce inseamna competenta de baza. Iti spun acolo ca fiecare dintre noi, inclusiv furnizorii avem doar un singur lucru pe care il facem foarte bine sau bine. Altii fac o multime de lucruri, dar se specializeaza in unul singur.
Asadar si prin urmare, ne vedem….. fix la cursul de comunicare! 🙂