Obiective Curs

• Gestionarea administrarii contractelor, activitatea de zi cu zi referitoare la contractele cu furnizorii inclusiv intocmirea, urmarirea siplanificarea contractelor.
• Evaluarea si gestionarea riscurilor contractuale, a problemelor de performanta a furnizorilor, modificari si monitorizare de costuri, negociere si ajustarile de preturi, litigiile.

Cursul de doua zile atinge un echilibru optim intre teorie si practica prin prezentarea procesului de intocmire si inchidere a unui contract trecand participantii dincolo de teorie la o perspectiva reala asupra provocarilor zilnice din activitatea de achizitii.

Online 21- 22 Septembrie

Agenda

  • Clauze contractuale care reglementează acordurile și relațiile comerciale
  • Clauze contractuale vitale și ne-vitale;
  • Tipuri de contracte – avantajele si dezavantajele in utilizare;
  • Managementul contractelor; Îmbunătățire continuă; Roluri și Responsabilităţi
  • Utilizarea contractelor standard versus contracte negociate/personalizate.
  • Termeni impliciti prin legislație, jurisprudență și cutumă;
  • Identificarea neconformității/încălcării contractelor;
  • Evaluarea daunelor;
  • Limitele răspunderii;
  • Proceduri de reziliere
  • Riscuri care pot avea un impact asupra contractelor, cum ar fi cele interne, de piață, economice, juridice,
  • Riscuri etice, de aprovizionare și bazate pe performanță;
  • Evaluarea riscurilor contractuale
  • Motive comune pentru gestionarea defectuoasă a contractelor;
  • Cauze si consecinte pentru o gestionare necorespunzătoare a contractelor;

Pentru informatii suplimentare, clarificari si inscriere:

email: office@procurementdata.ro

tel: 0766.437336