Purchasing for non-purchasing

Workshop

“Daca trei oameni sunt o inima, pamantul galben se preface în aur, daca trei oameni sunt trei idei, chiar aurul se transformă in praf”.   –  Proverb chinezesc

 

Ce ne propunem cu acest curs?  Sa invatam impreuna sa intelegem exact ceea ce face departamentul de achizitii intr-o companie, care sunt responsabilitatile unui buyer si ce nevoi exacte are el ca sa poata performa pentru organizatie.

Ne adresam tuturor celor care interactioneaza cu departamentul de achizitii, indiferent din ce zona functionala a companiei provin. Veti avea posibilitatea de a pune intrebari semnificative pentru a intelege ce ati putea face pentru a imbunatati colaborarea intre departamente.

Sunt binecunoscute relatiile interdepartamentele in companii ca fiind aducatoare de succes. Cu cat departamentele colaboreaza mai bine intre ele cu atat rezultatele obtinute sunt mai bune.

Stim insa la fel de bine ca nu intotdeauna reusim sa comunicam cu usurinta cu cei din celelalte departamente si uneori avem chiar relatii greoaie, ca sa nu spunem ca de multe ori privim departamentul de achizitii ca pe un department care tine lucrurile pe loc, incetineste proiecte sau lansari pentru licitatii, pentru selectie de furnizori sau negociere de preturi.

Ne suparam ca nu primim produsele in timp, ca serviciile livrate nu au calitatea corespunzatoare pretului si ne simtim nemultumiti ca am consumat bugetul dar nu am obtinut ceea ce ne doream in raport de calitate/pret, ca am pierdut timp pretios pentru a ajunge la un numitor comun cu cei din achizitii.

Obiectivele acestui curs sunt intelegerea activitatii departamentului de achizitii, cunoasterea indicatorilor de performanta a furnizorilor cu scopul cresterii colaborarii intre buyer si clientul intern pentru obtinerea de maxim de rezultate cu valoare adaugata din partea furnizorului, recunoasterea legaturii dintre strategia organizationala si obiectivele departamentului de achizitii legate de obiectivele departamentului clientului intern.

La finalul cursului veti dobandi o mai buna intelegere a procesului de achizitii si vei avea cunostintele necesare pentru a-ti atinge obiectivele mult mai usor ca pana acum, eficientizand timpul de lucru si avand o relatie corecta cu cei din achizitii care vor putea sa-ti vina in ajutor exact asa cum iti doresti.