Conflict Management in Procurement

Workshop

Cand esti furios, numara pana la 10, apoi vorbeste. Daca esti foarte furios, numara pana la 100.”   –  Thomas Jefferson

 

Marea majoritate preferam sa evitam conflictele daca am avea posibilitatea de a alege. Din nefericire, conflictul este o parte inevitabila a muncii in achizitii si poate fi atat pozitiv, cat si negativ. Gestionarea conflictului necesita abilitati foarte dezvoltate de comunicare si impune sa actionezi in timp util pentru a influenta situatiile care te dezavantajeaza in asa fel incat sa le poti intoarce in favoarea ta.

Vei intelege cele doua tipuri de conflict de baza si motivele pentru care acestea apar si vei recunoaste patru abordari tipice ale conflictului.

Impreuna vom afla cum facem sa implementam pasii de baza ai rezolvarii conflictelor si ce abilitati de comunicare avem nevoie exact pentru a minimiza si chiar preveni conflictele.

O sa afli care sunt strategiile de a raspunde unor persoane provocatoare, cum ar fi un furnizor extrem de furios sau un partener intern care nu va recunoaste conflictul si astfel dupa participarea la acest curs vei gestiona situatiile cu furnizorii, sau clientul intern mult mai simplu.

Deseori clientul intern este reticent la schimbarea de furnizori, stii de asemenea foarte bine ca sunt colegi care vorbesc de multe ori nefavorabil in medii informale despre achizitiile pe care le-ai facut. Da, da, stim foarte bine ca romanii se pricep toti la medicina si la fotbal si as adauga eu, cu umor, ca de fapt cel mai bine se pricep la achizitii: ar gasi intotdeauna acelasi produs sau serviciu mai bun, mai ieftin, mai frumos si mai repede decat ai facut-o tu. Sunt convinsa ca auzind aceste mici carcoteli te amuzi, dar cu timpul si sub presiunea obiectivelor, a termenelor limita si a fluxului mare si rapid de comenzi aceste carcoteli nu sunt mereu amuzante si pot deveni un puternic capital de conflicte.

Vino la noi! O sa vezi ca dupa acest curs ai sa reusesti sa rezolvi orice real sau chiar potential conflict si mai mult, sa scoti maxim de profit din situatie.