Cost management in Procurement

Workshop

Nu e o arta sa castigi banul, dar e o arta sa stii sa-l administrezi.”   –  Proverb

 

Eficienta costurilor, reducerea costurilor si analiza cheltuielilor, continua sa fie printre primele prioritati de afaceri in managementul lantului de aprovizionare si sunt obiective principale in departamentele de achizitii.

Astazi un buyer trebuie sa realizeze reducerea costurilor in multe moduri diferite.

Ceea ce stim cu siguranta este ca vorbim despre date. Acestea dau putere si vizibilitate departamentului de achizitii.  Vizibilitatea impune la randul ei reducerea cu succes a costurilor si implicit cresterea rentabilitatii investitiei (ROI). Sunt necesare date clare, coerente si conexe pentru a alimenta departamentul de achizitii, si pentru a obtine o viziune de 360°asupra produselor, materiilor prime, serviciilor si furnizorilor. Bazandu-se pe aceasta perspectiva, organizatia poate lua decizii în cunostinta de cauza, poate alinia sarcinile si poate gasi noi modalitati de a reduce semnificativ costurile. Ca acest lucru sa se intample concret echipa de buyeri trebuie sa exceleze.

Te-ai gandit vreodata ca pur si simplu o baza de data care contine adresele si numele furnizorilor intr-un mod foarte curat si precis poate fi o unealta prin care poti face reduceri de costuri?   La cursul nostru vei afla de ce.

Vom invata impreuna pe langa ceea ce inseamna “cost reduction”, “cost saving” si “cost avoidance” cum facem sa implementam aceste tehnici in realitate. Vom descoperi solutii pentru eficientizarea costurilor. Vom invata cum sa identificam unde, cum si cat putem reduce cheltuielile.

Te-ai gandit vreodata ca cifrele, calculele si datele pot fi creative?

Pe langa raspunsul la intrebarea de mai sus la cursul nostru de Cost Management vei mai afla despre intelegerea costurilor dupa natura lor: directe şi indirecte ; intelegerea costurilor dupa comportamentul lor: variabile si fixe;  costuri si decizii manageriale: pragul de rentabilitate,  utilizarea resurselor deficitare, externalizarea activitatilor;  previziunea, monitorizarea si executia bugetului pe care il ai de administrat si integrarea acestei administrari in exercitiile bugetare ale organizatiei; planificarea, monitorizarea si controlul performantelor.