Communication Process in Procurement

Workshop

“Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine.”   –  Pitagora

 

Ai avut vreodata senzatia ca vorbesti si nu te asculta nimeni? Sau ai avut impresia ca desi esti ascultat si tu crezi ca ceea ce spui este foarte clar, dar rezultatele pe care le ai dovedesc ca de fapt lucrurile in activitatea ta de buyer nu functioneaza asa cum te-ai astepta? Furnizorii fac ce stiu ei mai bine, nu ceea ce asteapta de fapt compania? ; clientul intern este nemultumit de timpul de livrare sau de calitatea produselor achizitionate ?; stakeholderii vor mereu si mereu mai multe economii si nu gasesti modalitatea cea mai potrivita de a le explica situatia din piata?

Ei bine, daca ne vom intalni la cursul de Comunicare in achizitii  vom gasi impreuna raspunsurile la intrebarile de mai sus si iti  vei imbunatati si abilitatile tale de achizitor alaturi de cele de comunicare.

O sa gasesti intr-unul din articolele mele de pe blog – “CUM ALEG FURNIZORII CARORA LE TRIMIT CEREREA DE OFERTA SAU INVITATIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE” – punctul meu de vedere despre ceea ce inseamna competenta de baza. Iti spun acolo ca fiecare dintre noi, inclusiv furnizorii  avem  doar un singur lucru pe care il  facem foarte bine sau bine. Altii fac o multime de lucruri, dar se specializeaza in unul singur.  De aceea, la acest curs, am ales ca eu, Simona Stanescu, sa vorbesc doar despre partea de achizitii si am ales sa nu fiu eu cea care vorbeste despre comunicare.

Am invitat pe cineva care iti va vorbi despre  procesul de comunicare  in asa fel incat sa intelegi esenta lui si apoi sa poti comunica cu adevarat. Ramona Jianu, de la Psiholearning Solutions cu o experienta de peste 16 ani in domeniul trainingului, aria soft skills-dezvoltare personala  stie ca  de multe ori mesajele noastre ajung sa transmita altceva decat intențiile pe care le-am avut. Raspunsul sta si în modul in care comunicam! Tonul face muzica, iar ambalarea nefericita a mesajului nostru ne poate duce spre esecul comunicational indiferent cați asi am avea in maneca!

Daca vei participa la acest curs vei mai gasi raspunsuri si la intrebarile: De ce este esentiala comunicarea eficienta? ; Cum arata comunicarea inadecvata? ; Cum imi definesc punctele forte si cum sa identific domeniile pe care trebuie sa le dezvolt? ; Cum imi definesc propriul stil de comunicare ca si buyer? ; Cum citesc  audienta (clientul intern sau partenerul de negociere)?

Asadar, alaturati-va pentru o sesiune interactiva si utila pentru a va sprijini in gasirea comunicarii potrivite in achizitii .

Vrei rezultate bune, vrei sa fii mai bun in activitatea ta de buyer? Impreuna cu Ramona te vom ajuta sa clarifici, inveti si sa exersezi un stil de comunicare  potrivit cu scopul de a fi eficient in activitatea de buyer.