Analiza relatiei cu furnizorii si managementul riscului

Workshop

„Cel care este pregatit pentru orice eventualitate a castigat jumatate din batalie.”   –  Miguel de Cervantes

 

In contextul in care organizatiile de top trec la schimbarea abordarii de la cost management la crearea de valoare adaugata, gestionarea furnizorilor si intretinerea  retelei de furnizori devin factori critici in aceasta transformare .

Parteneriatele strategice cu furnizorii presupun un angajament deosebit de serios din partea organizatiei si o atentie sporita a buyerului.  Gestionarea relatiilor cu un astfel de tip de furnizor presupune din partea buyer-ului un efort mult mai mare decat acela facut cu un partener de business care vinde de exemplu papetarie.

Asa pare, nu? Dar nu intotdeauna acesta este adevarul. La cursul nostru vei invata cum sa faci gestionarea realtiei cu furnizorii, SRM (Supplier Relationship Management), cum sa ii asezi pe fiecare in locul potrivit in functie de riscul pe care il ai in proiect, de obiectivele de business sau de politica organizatiei, de domeniul in care activezi.

Ce inseamna sa gestionezi relatia cu furnizorul? Ce inseamna colaborarea cu partenerii strategici cheie? Cum dezvolti strategia furnizorilor, cum distribui resursele interne si planurile pentru a satisface nevoile businessului?  Cum implementezi strategia furnizorului?

Care sunt cele mai importante tendinte care conduc modificarile globale in abordarea furnizorilor si care este rolul managementului furnizorilor in lantul de aprovizionare?

Monitorizarea activitatii furnizorului, evaluarea performantei acestuia, mangementul contractelor, analiza performantelor operationale, toate acestea sub atenta gestionare a riscului.

Daca cele de mai sus ti-au starnit interesul noi ne bucuram sa te intalnim la curs.